Pondělí, 21 dubna, 2025
- Komerční sdělení -zeny

U příležitosti oslav 50 let od uvedení prvního nápoje Coca-Cola na československém trhu se společnost rozhodla pomáhat

Post date:

Author:

Category:

Vznikl tak jedinečný projekt „50 míst pro dobrý skutek“, který probíhal od června do října ve spolupráci s týmem Červeného kříže, Nadací Terezy Maxové dětem a Úsmevom ako dar. Akce měla za cíl podpořit zaměstnance neziskového sektoru, kteří jsou v každodenním kontaktu s potřebnými a mohou se tak snadno ocitnout v situaci, kdy se klient ocitne v ohrožení života.

V rámci bezplatných kurzů první pomoci pod záštitou profesionálů z Českého a Slovenského Červeného kříže bylo vyškoleno okolo 500 pracovníků neziskových organizací, kteří pracují dohromady až se 4000 klienty.

Od začátku plánování oslav 50. výročí výroby nápoje Coca-Cola na československém trhu jsme věděli, že součástí oslav bude také projekt, který může někomu pomoci. Chtěli jsme se o oslavy v tomto duchu podělit. Myslím, že to se nám s 50 místy pro dobrý skutek podařilo. Velký zájem o workshopy první pomoci a pozitivní reakce ze strany neziskovek mě jen utvrdily, že jsme se rozhodli správně“ shrnuje dobročinný projekt Veronika Němcová, ředitelka Veřejných vztahů, komunikace a udržitelnosti ve společnosti The Coca-Cola Company ČR/SR.

- Komerční sdělení -
- Komerční sdělení -magazin

Mohlo by Vás zajímat

Sponzorované odkazy


Vybíráte si nový tablet? Vsaďte na stylový iPad mini od Applu!