Ekonomika 

Sídlo Firmy – Kouzlo Virtuální Kanceláře

E-zena.cz on Facebook

Zřízením virtuální kanceláře lze především získat prestižní adresu pro sídlo firmy. To bylo v počátcích poskytování této služby také jednou z jejích hlavních výhod. Některé firmy však tuto možnost využívaly i s jinými, řekněme postranními úmysly. Pravděpodobnost kontroly finančního nebo celního úřadu byla totiž v případě, že firma sídlila například v Praze, podstatně menší, než pokud měla sídlo v některé z malých obcí. Tento efekt však již pominul novelizací příslušného zákona a úřady tak mohou kontrolovat firmy bez ohledu na místní příslušnost.

Extra adresa

Dnes jsou tedy důvody pro pořízení firemního sídla v některé z prestižních lokalit už jen zcela legitimní. Možnost sídlit na zvučné adrese má pro mnoho firem stále své kouzlo a rovněž jistou přidanou hodnotu spočívající v předpokládané seriosnosti a významu, které jsou následně firmám se zajímavě znějící adresou jejich kanceláře jaksi automaticky přisuzovány. Nejedná se pouze o lokality tuzemské (o těch nejpopulárnějších si přečtěte zde). Za určitých okolností může třeba malá začínající firma disponovat virtuálním sídlem třeba v londýnském City či ve Frankfurtu nad Mohanem a hned na počátku svého podnikání tak dodat svým aktivitám punc důležitosti.

Co lze očekávat?

Firmě, která se rozhodne pořídit si virtuální kancelář, je v první řadě poskytnuto příslušné identifikační číslo spojené s konkrétní adresou a sloužící tak při styku se státní správou i s klienty.

Je však dnes již samozřejmostí, obdržet za příslušný poplatek komplexní balíček služeb, jehož nedílnou součástí je telefonní, poštovní i administrativní servis, který je firmě poskytován a usnadňuje tak celé její fungování. A že je již dlouho o takové služby mezi podnikateli zájem dokládají i následující řádky.

Sídlo Firmy zajišťující Komplexní Služby pro Podnikatele

Pouhé poskytnutí adresy pro sídlo firmy není dnes samo o sobě dostatečně hodnotným obchodním artiklem. Je to šíře nabízených doplňkových služeb, která činí z pořízení virtuální kanceláře smysluplný krok směrem k efektivnímu chodu každé firmy, jenž se pro tento způsob fungování rozhodne.

Zásilky a jejich přeposílání

K tomu základnímu, co by měl balíček služeb firmám nabízet, patří přebírání a zpracování poštovních zásilek. Podnikatel si dle konkrétně nastavených pravidel může danou zásilku vybrat v online systému a nechat si ji následně přeposlat na jím zvolenou adresu, případně může být takové přeposílání automaticky domluveno pro všechny došlé písemnosti či balíčky.

Telefon i fax k vašim službám

Díky obstarání telefonického a faxového kontaktu firmám nehrozí zbytečné prodlení v jakékoliv z jejich obchodních i jiných aktivit. Vše bývá zajištěno operátorkou vyškolenou na profesionální úrovni, případně hlasovou schránkou nebo i automatickým přesměrováním.

Způsob, jakým budou jeho telefonní hovory vyřizovány, si každý může předem stanovit. Na příchozí hovor tak můžete být upozorněni jak telefonicky, tak prostřednictvím SMS či e-mailu. Příchozí hovor může být rovnou přesměrován na vybrané telefonní číslo nebo do hlasové schránky a následně v digitalizované podobě zaslán na určenou e-mailovou adresu. Hlasová schránka funguje nepřetržitě a není proto na místě obava, že podnikatel něco důležitého promešká.

Pokud jde o došlé faxy, ty jsou zpravidla automaticky zpracovány do elektronické podoby a odeslány na firemní e-mail k tomuto účelu předem vybraný.

Další benefity

Samozřejmostí by měla být i možnost krátkodobého využití nějaké zasedací místnosti za účelem obchodní schůzky. Žádný kvalitní poskytovatel virtuálních sídel a kanceláří na tuto službu dnes nezapomíná.

Administrativní služby

Tyto služby jsou rovněž nedílnou součástí kvalitního servisu. Vyškolený personál vaší firmě zajistí vše, od kopírování, skenování či přepisu nejrůznějších textů až po vyřízení rozličných objednávek či zpracování faktur.

Přínos začínajícím firmám

Jsou to zejména začínající firmy a podnikatelé, kdo může zřízením virtuální kanceláře mimořádně zefektivnit svůj byznys a na maximální možnou míru snížit počáteční provozní náklady spojené s podnikáním. Úspory mohou být opravdu značné. Stačí si jen uvědomit, jak vysoké jsou dnes nájmy kancelářských prostor a jakých částek dosahují mzdové náklady na kvalitní personál.

Některým menším firmám tak využití služeb spojených se zřízením virtuálního sídla velmi usnadnilo počátky podnikání a nezřídka i umožnilo jejich vznik.

Related posts